Forex Indikator Xprofuter


Xprofuter Indikator Love Trading BuySell Arrow Signals Prøv Denne XProfuter er en indikator jeg kom over på FXfisherman-siden. Og mens jeg ikke er sikker på at det er mye brukt, vet jeg at mye vil like denne typen 8220prediktive indikator8221. Selv om noen få handelsmenn synes overrasket over at det er en maleriindikator, antar jeg det er fordelen med indikatoren. Den er utformet for å vise en prediktiv sti basert på hva som skjer. Dette betyr at hvis indikatoren peker opp og markedet begynner å falle, vil det omberegne prediktivlinjen. Hvorvidt Xprofuter er en levedyktig indikator, er jeg ikke sikker. En hel del rangere det på 1 timers tidsramme. Dette vil tyde på at den er i stand eller viser den nåværende trenden, men jeg er ikke sikker på at det er så vanskelig å gjøre uten en indikator. Nedenfor er et skjermbilde av Xprofuter-indikatoren på en 1 time GBPUSD. Indikatoren kommer også i en versjon som i stedet for å overlappe på diagrammet, kan legge til et eget indikatorvindu. Selv om jeg ikke ville stole på det for backtesting som signalene du ser historisk, er kanskje ikke de du hadde sett i sanntid først. Dette er noen innstillinger som ble foreslått å prøve. På diagrammet ovenfor brukte jeg 141. EURUSD. verdi. 11 eller 12 EURGBP. verdi. 10 eller 11 USDCHF. verdi. 24 GBPUSD. verdi. 20 0r 21 GBPJPY. verdi. 19 eller 20 Sjekk tilbake og jeg vil legge inn det resulterende diagrammet til dette signalet, og vi kan se hvor nøyaktig det var. 11 Svar Du kan se at markedet falt litt, men didn8217t slått ganske enkelt ned i dråpet angitt min X-Profuter. I rettferdighet var det like før ferien og markedet hadde grunn til å stoppe. Når det er sagt. Ved å se på ting er Xprofuter-indikatoren ikke den nåværende prishandlingen, og omdirigerer den, og deretter er skiftene (X) antall perioder fremover. Så hvis du ser en stor spike på diagrammet ditt i sanntid, vil indikatoren foreslå at du får det motsatte trekket i å si 14 perioder. Et interessant konsept. Ikke sikker på at det har noen ekte mertit, men med mindre du tar hensyn til at markeder liker å fylle hull. Deretter kan du ha en mulig grunn til denne indikatoren. Jeg lastet ned Xprofuter, men overlegg don8217t arbeid. I stedet trekker han linje. Hvor er problemet stien er ment å bli tegnet som en linje. Tegn rett linje på prislinjen og flytte sammen med prisen. mmm vanskelig å si uten å se på det. Har du begge indikatorene lagt til indikatormappen din Også på deg kart kan du høyreklikke på det, klikke på egenskaper og klikk deretter OK. Dette laster noen ganger indikatoren om den hasn8217t lastet riktig. lastet ned Xprofuter, men overlegget virker ikke. På hvilken måte fungerer det 8216don8217t8217. Bare lastet ned i dag. Vil se det neste uke. Fungerer bra på eurusd Gi oss beskjed hvis du finner en god måte å handle med. Hva er forskjellen mellom Xprofuter 2006 og 2009 Hvis 2009 er mer nøyaktig enn 2006-versjonen, hvordan kan jeg få det? Tja, 11032011 - 23:34 IndicatorForex xProfiler Forex Predictor er en Forex-indikator som forutser prisbevegelse for de neste 10 barene SPECIAL 597 BONUS PACK VIKTIG: Ved å kjøpe fra vår spesielle lenke vil du også motta vår 597 SUPER bonuspakke: 3 Kraftige Forex Indikatorer (247 Verdt) Sniper-Nøyaktig MT4 Trading System (77 Verdt) Karthandel eBok skrevet av en chart-trading mester (273 Verdi) MERK: Hvis du allerede har kjøpt en gang fra våre lenker og allerede mottatt bonusene, sender vi deg nye bonuser hver gang, så det er vel verdt å fortsette å kjøpe fra oss :) Etter at du har kjøpt, send oss ​​en e-post til technicalindicatorforex med din Plimus-kvittering og du får bonusen. xProfiler Forex Predictor er en veldig kraftig Forex-indikator, som i motsetning til 99,5 av indikatorer, forutsetter faktisk fremtidig prisbevegelsesbevegelse og lar deg forutsi trendendringer timer før de oppstår. Ingen annen indikator gjør det, og det er veldig unikt. xProfuter bruker neurale nettverk og kunstige analysalgoritmer for å identifisere markedssyklusen og identifisere når trenden sannsynligvis vil reversere, og mer spesifikt: nøyaktig hvor prisen vil gå i de neste få stolper i enhver tidsramme. Dette betyr at du nøyaktig kan vite når en reversering er i ferd med å skje før noen tegn i prisen selv. Skaperne hevder at du får 92 nøyaktighet og deres fortjeneste bevis er veldig imponerende, viser svært høy gevinstrate. Som alltid, Hvis du ikke liker xProfuter Forex Predictor vurdering, kan du få pengene tilbake innen 60 dager, bare send e-post til teknisk support team (eller til Clickbank direkte) og salget ditt vil bli refundert. Ingen spørsmål stilet. xProfiler Forex Predictor Scam Vi har grundig testet xProfuter Forex Predictor-systemet, og det gir deg en pålitelig handelskant i markedene. Det er definitivt ikke en svindel. Få din kopi nå: xProfiler Forex PredictorXProfiler 2006 indikator for Forex. XProfuter 2006 indikator for Forex. Er ikke et spørsmål om tvil om at fremtiden for å forutsi det er umulig, spesielt i markedet. Imidlertid har forsøk på en kombinasjon av store mengder lover blitt utført da indikator Xprofuter som det er tydelig med pålitelighet i 92 videre bevegelse av markedet, er blitt utviklet og opprettet spesifiserer det som er visuelt på tidsplanen trekker på 12 bar fremover prognosen, Jeg gjentar 92 pålitelighet Ive ssen dette innlegget før på et polsk forum, og jeg svarer på samme måte. Her er en gratis indikator som jeg har funnet på her eller et lignende forum. Du må ha begge på listen for at de skal jobbe, men bare overlegget trengs på diagrammet. nyt Denne indikatoren kan ikke forutsi utviklingen, og det kan være bra i et flatt marked. Det tegner fra 0 nåværende bar til fremtiden og endrer seg selv (nivået) opp og ned i henhold til hver nåværende bar hver gang. Det er det samme med zigzag: vi kan ha maksimal etter hvilken prisen vil endre retningen til nedgangen, men: den vil bli høyere og det vil bare være neste måned - eller neste år. Det samme med mønsterindikatorer basert på zigzag. Det samme med alt som er basert på zigzag. Noen ganger venter jeg at prisen kommer ned (vil vende seg nedover). Ja det vil være, men bare rik 1.2100 og ned. Og ikke nå. Det kan være fra 1.2900 og neste måned for eksempel. Men retning. Ikke sant. Jeg er enig: vi har bare opp og ned. Retning kan være riktig, men tid når prisen vil endre retningen til nedtrenden, er ikke nevnt hvor som helst. Så det kan være neste år selv. Denne indikatoren for fremtiden er ikke satt sammen med andre indikatorer fra Tartan (se bilde 4), og flere gode tidsrammer er M15 og M30 sammen med RoundPriceNEpips-indikatoren (se bilde 5). Personlig trenger jeg ikke 12 barer til å prognose. Jeg trenger bare 1 bar. Hvis jeg har 1 bar, så bryr jeg meg ikke om noe lenger. DollarShort: Elihayun, hvilket par halvleir: Jeg hater folk som selger sine indikatorer Enda verre når de prøver å selge indikatorer som er gjort, er noen andre og gitt bort fritt, vil jeg ikke flytte denne tråden til indikatoravsnitt. Fordi det kan være noen vil forbedre denne indikatoren og å opprette EA. Men jeg synes det er veldig vanskelig. Denne indikatoren viser riktig retning og kurven kan være riktig noen ganger. Problemet er følgende: Fra hvilket tidspunkt bør vi vurdere denne fremtidige kurven som den rette. For eksempel viser fremtidig kurve nedtrend. Det er riktig. Det vil være nedtrengende. Men når det er problemet. Elihayun: For det første tror jeg at hvis du har den slags indikator, handler du bare med den og ser pengene kommer, og ikke å selge den. Uansett, jeg festet det på samme par forskjellige TF, du kan se resultatene for dere selv. Kan vente på i morgen og se Vi må ikke vente på i morgen. Jeg har nettopp slettet noen data fra diagrammet og sjekket denne indikatoren på offline diagram og sammenligner det med live chart, du kan se resultatene forutsetter det riktig bevegelse. Som andre indikatorer har den liten suksess. Vi må faktisk sjekke mer før vi avslutter prematurt. Shahzadfx: Vi må ikke vente på i morgen. Jeg har nettopp slettet noen data fra diagrammet og sjekket denne indikatoren på offline diagram og sammenligner det med live chart, du kan se resultatene forutsetter det riktig bevegelse. Som andre indikatorer har den liten suksess. Vi må faktisk sjekke mer før vi avslutter prematurt. SFX Flott ide, jeg vet bare ikke hvordan å slette priser og bruk offline diagram. Hver gang jeg gjorde det, søkte MetaTrader historien og la prisene. Hvordan forhindrer du det fra å gjøre det Mottatte. zip-fil med. mq4-filer for alle Metatrader45-terminaler. X. Profuter forex indikator (system) for MetaTrader 4 Trading terminal. Er ikke et spørsmål om tvil om at fremtiden for å forutsi det er umulig, spesielt i valutamarkedet. Det er en testet forex-indikator i løpet av 2006-2013 på alle Forex Brokers. Imidlertid har forsøk på en kombinasjon av store mengder lover blitt utført da forexindikator X. profuter som det er tydelig med pålitelighet i 92 videre bevegelse av valutamarkedet, har blitt utviklet og opprettet spesifiserer det som er visuelt på planen, tegner på 12 barer videresend prognosen, gjentar vi 92 pålitelighet SCALPING Forex - hvilken som helst tidsramme - 5M, 15M, 30M eller 1H LOOK AT SCREEN-SHOTS: klikk på skjermbildet av statistikken min. Det er 5 dagers resultat i sommer. Jeg handlet på markedet ikke mer enn 1 time å drikke min varm kaffe: Det er ekte og mulig for alle Forex Traders - Beginners og Pro. Prognoser alle Forex Par - Eventuelle tidsrammer Du kan handle på noen valutapar samtidig Du har ingen problemer med å bruke dette online Forex predict system. Det er veldig enkelt å handle.

Comments

Popular posts from this blog

Forskjellen Mellom Bevegelse Gjennomsnittlig Pris Og Vektet Gjennomsnittlig Pris

Alternativer Auto Trade

Forex Amerika