Aksje Opsjoner Trading Journal


Hold en personlig valg Trading Journal Lær av hver mulighet Trade Option Trading Tips 4 - Holde en personlig valg Trading Journal - kan være den mest utfordrende av de fire tipsene, fordi det på en måte krever det mest disiplin. En personlig handelsdagbok Egentlig Ugh Det er ganske mye hva min egen reaksjon pleide å være. Ikke ta meg feil - jeg har alltid hatt gode poster når det kom til detaljene i mine individuelle handler. Og mine personlige regneark var en glede å skape og en stolthet. Men det jeg alltid motstod, var å sette sammen og inkludere omfattende notater knyttet til handelen - for eksempel min begrunnelse for å starte handel, hva denne prisen, hvorfor utløpsdato, hva mine bekymringer var, hvilke tilpasninger ville jeg vurdere hvis underliggende lager gjorde dette eller det, og ethvert annet antall faktorer og hensyn som var relevant for hver bestemt handel. Hvorfor jeg begynte å holde et alternativ Trading Journal På en måte snublet jeg på kraften og fordelene ved å opprettholde en handelsdagbok da jeg begynte å dele detaljene i mine personlige handler hver uke med Leveraged Investing Community. Det er en ting for meg å fortelle deg alt jeg vet om å bruke alternativer for å skaffe bedrifter av høy kvalitet til sterkt nedsatte priser, eller for å generere høy avkastning på lavrisikobestandene. Men det er en annen ting helt hvis jeg viser deg hva jeg snakker om med dagens ekteeksempler. Å vise mitt eget opsjonshandelsjournal har vært veldig bra - for ikke å nevne populære - læringsverktøy og fordel av Leveraged Investing Club. Fordi medlemmer av Leveraged Investing Club ikke bare kan se over skulderen min og se hvordan jeg implementerer prinsippene for Leveraged Investing. Men de kan også lære av mine feil når jeg noen ganger ikke følger mine egne råd fra tid til annen. Fordeler med et handelsregister Det jeg fant mest overraskende var at dette læringsverktøyet som var designet for å hjelpe andre handelsfolk med sine egne resultater, faktisk gjorde meg til en bedre handelsmann og investor. Og jo raskere å begynne å holde detaljerte poster, notater og andre tanker om hver enkelt av dine egne handler, jo raskere vil du oppdage det samme for deg selv. Du blir en bedre handelsmann og investor fordi du vil være en dypere handelsmann og investor. Trading OG Investering. Målet med Leveraged Investing er å ta de beste egenskapene til handel og investere og kombinere dem til en strukturelt fordelaktig tilnærming eller metode for å bygge reell og varig formue på aksjemarkedet i en akselerert sats. Handlingen med å artikulere tankene dine vil ikke bare avklare disse tankene - det vil også føre til dypere innsikt og epiphanies du ellers aldri ville ha opplevd. Opprette ditt eget valg Trading Journal Hvordan du går om å skape og vedlikeholde din egen personlige handel journal er helt opp til deg selvfølgelig. Du bør tilpasse den slik at den er komfortabel og fungerer for deg. Og det kan være så enkelt eller så forseggjort som du foretrekker. Den gode nyheten fra februar var at min nye konto er offisielt finansiert. Den dårlige nyheten er at jeg ikke investerte nok ennå mens markedet fortsatte å smelte høyere. Jeg har fått noe, men ikke mye i det hele tatt. Mens kontoen min er finansiert, føler jeg fremdeles at jeg skal være veldig forsiktig til skilsmissen min er endelig. Det er virkelig mer enn skilsmissen som holder meg tilbake. Jeg tror vi skyldes en korreksjon på minst 5, men vil gjerne se 10. Med mindre noe stort skjer, for eksempel Kina viser dårlige økonomiske nyheter, og eller Hellas eller et annet land starter sin egen EU-utgangsprosess eller gjeldsrekonstruksjon, forventer jeg ikke en nedgang som varer mer enn et par måneder. Utsiktene mine er basert på verdsettelsen av SampP 500 og hvor stabil denne klatre har vært. Til slutt kommer vi8217ll tilbake til gjennomsnittet og kommer nærmere de 50 og 200-dagers glidende gjennomsnittene. Likevel har jeg for mye på sidelinjen selv for den utsikten. Jeg endte februar med en netto likvidasjonsverdi på 100,200,02 og en netto aktivverdi på 100,202,80 etter Interactive Brokers (IB) etter at jeg startet denne kontoen med 100.000.00 den 2. februar. Etter 8230 17. februar 2017 hadde jeg bare en alternativet utløper i dag. Det var på min gamle konto og arbeidet som jeg håpet det ville med en oppgave bare i pengene. I8217ll vil bli tildelt min DIS februar 110 dekket samtale og vil selge mine 100 aksjer av DIS på 110. Jeg kjøpte disse 100 aksjene etter å ha blitt tildelt et 115 nakent sett i januar 2016 etter å ha solgt putten i november 2015. Dette er det lengste holdet I8217ve hadde på en enkelt aksje i år, og jeg gjorde en realisert gevinst på 43,52 inkludert premier. Disse aksjene var i min gamle konto, og når aksjene er tildelt denne helgen, kan I8217ll lukke den kontoen og slå hele mitt fokus på min nye konto. Det er, forutsatt at sluttkursen jeg så på 4:00 holdt og DIS didn8217t slo seg ned etter tett. Jeg så at det handlet lavere etter timer, men Interactive Brokers og TD Ameritrade viser sluttkursen på 110.06 i dag i motsetning til 110.02 jeg så nøyaktig klokka 4:00. Noen ganger blir prisene lavere, men jeg har kanskje lucked her ute. Du kan se min kommentar fra de siste par minuttene her på YouTube. 3. februar 2017 Som jeg nevnte i går i innlegget mitt, planla jeg å selge et IWM-nakent put hvis prisen gikk litt i dag. Prisen didn8217t slippe og jeg skrev putten allikevel. Jeg bestemte seg for sysselsettingsdataene og det bullish overgangen på 10-dagers glidende gjennomsnitt over 20-dagers glidende gjennomsnitt var nok av en grunn til å gjøre handelen, spesielt siden I8217m fortsatt var under 50 investert, selv etter denne handelen. Mens IWM handlede på 136,60, solgte jeg en IWM 135-tallet, nakne puten for 2,31 og mottok 229,90 etter å ha betalt 1,10 i provisjon. Jeg valgte å selge mars putten mot april-puten for en bedre årlig gevinst og fordi jeg skjønte at jeg skulle selge den nærmere utløpet først og spre noen av mine neste handler lenger ut på kalenderen. Ved midten til slutten av neste uke, når jeg forventer å komme seg rundt til en annen handel, vil mars-satsene bare være omtrent fem eller fem og en halv ukes ute, og jeg vil få premieene I8217d som for risikoen. Du kan se meg gå gjennom handel i denne videoen. 2. februar 2017 Arkivert under: Finans - 02 Feb 2017 Jeg foretok den første handel i min nye konto som ble finansiert i dag. Jeg kjøpte en MDY-put og solgte 2 forskjellige MDY-putter med lavere streik for å betale for det lange settet. Mens MDY handlet på 306.01, kjøpte jeg for å åpne en MDY 305-put til 11.05 og solgte to MDY 290-putter for 6,29 hver. Jeg fikk 152,69 for forholdet spredningen som rammet på 1,53 etter at jeg betalte 0,31 i provisjon. Min ordre var for 1,45, men innså etter at jeg hadde ferdig med videoen under at den rammet for 1,51, bare etter at jeg senket grenseordren til 1,45 fra 1,50. Det har skjedd med meg tidligere med Interactive Brokers, og det er alltid en bonus å få mer enn du godtar å akseptere. I8217m vurderer en naken satt på IWM neste, men med kartsettingen tenkte jeg at jeg skulle gi den en annen dag eller to. Du kan se min handelslogikk i denne videoen som jeg registrerte da jeg lagde bestillingen gjennom den utløses. 1. februar 2017 Arkivert under: Finans - 01 Feb 2017 Med kontoen min i limbo under overgangen til en ny konto, var januar en blid måned for mine investeringer. That8217ll endres i februar. Likevel klarte jeg å trekke ut en liten gevinst takket være min eneste posisjon som Disney (DIS). Jeg startet måneden ved å trekke ut 75 000 for å flytte til min nye individuelle konto. Jeg dro DIS på kontoen i et forsøk på å kutte tapet mitt og muligens til og med gjøre det til en fortjeneste. Så langt jobber it8217s, men jeg har fortsatt to og en halv uke å gå. Jeg endte i januar med en netto likvidasjonsverdi på 17.884,22 og en netto eiendelverdi på 17.883,79 i henhold til Interactive Brokers (IB) etter å ha fullført desember med en NLV på 92.244,41 og trekker ut 75.000. Forskjellen i månedens sluttverdier, minus uttaket, ga meg en gevinst på 639,81 (3,71) på papir for januar og en realisert gevinst på 0 siden jeg ikke hadde noen avsluttende handler. Jeg mottok 78 i utbytte fra DIS-aksjene i januar. Quicken rapporterte at jeg har en kontoverdi på 17.883,78, en krone under det som IB sier jeg har. Jeg trengte ikke å gjøre en justering siden jeg håper å få min DIS-dekket ringefinansiering i pengene, så jeg kan selge min 8230 30 januar 2017 Filed under: Finance - 30 Jan 2017 Jeg postet en ny video i ettermiddag om hvordan du bruker min naken setter regneark. Dette regnearket sammenligner valg av nøkkeltall. Mine videoer vil vise dette regnearket når jeg skriver nakne putter og fant det fornuftig å få denne forklaringen der ute før jeg begynner å legge ut aktuelle handelsvideoer. Forhåpentligvis får I8217ll min første handel i denne uken i min nye konto siden sjekken er planlagt å rydde på torsdag. Selv om today8217s lysbildet fortsetter inn i torsdag, tror jeg at det er en god tid å begynne å gjenoppbygge kontoen min, egentlig selv moreso hvis vi kan få flere dager til å handle lavere for å hjelpe mine inngangspunkter. For de av dere som lastet ned en av de forrige versjonene av dette regnearket, er dette mye annerledes, men har noen subtile endringer som gjør det bedre (kanskje I8217m partisk). Hvis you8217ve allerede har tweaked en tidligere versjon, tviler jeg på at det er verdt å erstatte det og måtte gjøre oppdateringer igjen. Hvis du aren8217t bruker et regneark for å sammenligne dine nakne put-valg, er dette et flott utgangspunkt (OK, I8217m veldig partisk). Du finner min nye naken setter regneark og et par andre nyttige på min Excel regneark for alternativ 8230 27 januar 2017 Jeg postet min første YouTube-video denne morgenen. Du kan se den under eller direkte på min nye YouTube-kanal. It8217s ser virkelig ikke ut til vanlige My Trader8217s Journal lesere siden dere alle vet disse grunnleggende punktene, men jeg skjønte at jeg skulle begynne med et høyt overblikk over opsjonshandel og enkeltkontrakt og samtaler. Jeg dekket ikke spreadscombinations eller greker eller noe utover det som kunne passe inn i et veldig bredt sammendrag for en nybegynner. Min nye konto vil bli finansiert fra neste torsdag, og I8217ll prøver å komme til handel og legge ut handel igjen etter at sjekken har slettet. I mellomtiden setter I8217d pris på 8220likes8221 du kan gi videoen min for å få meg startet på høyre fot. Det samme gjelder for abonnementer på kanalen min, alle visninger, liker og abonnenter vil hjelpe meg å vokse kanalen og ideelt få en god dialog igjen i kommentarfeltet her og der. Takk for din fortsatte støtte og seerskap. 23. januar 2017 Arkivert under: Finans - 23. januar 2017 Jeg hadde ingen opsjoner utløper fredag, men fant tid til å åpne min nye konto hos Interactive Brokers på fredag, så jeg kan komme tilbake til vanlig handel med full balanse igjen. Jeg postet sjekken min for den nye kontoen i fredag ​​afternoon8217s mail, så det skulle komme til IB i morgen eller onsdag, og da har I8217ll tilgang til midlene den første hele uken i februar (etter den nødvendige 10 dagers kontrollen). Den eneste posisjonen jeg har på kontoen min er med Disney (DIS). Jeg har 100 aksjer I8217m lang og med en overdekket samtale som8217er ut av pengene. Jeg kan til og med rulle min DIS-dekkede anrop lavere eller bare selge den når jeg ny konto er finansiert, så jeg kan begynne å ren igjen. Siden I8217m ikke gjør det i dag, kan jeg bare vente på å se hvordan DIS beveger seg de neste par ukene. Måten markedet beveger seg, kan jeg ha tatt det bra med å være i kontanter akkurat nå. 11 januar 2017 Disney (DIS) er den eneste aksjen jeg har på kontoen min nå, og har prøvd å avgjøre om jeg skulle gå ut med et tap eller holde fast på en gevinst. Jeg valgte sistnevnte og planlegger å gjøre dette arbeidet gjennom et dekket anrop. Mens DIS handlede på 109,30, solgte jeg en 110 februar dekket anrop for 2,45 og mottok 244,32 etter å ha betalt 0,68 i provisjon. Min kostnad per aksje er 112.01 etter at du har trukket den 2,99 premiumen jeg mottok fra min opprinnelige korte sett som ble tildelt. Hvis denne telefonsamtalen i februar er tildelt, har I8217ll en gevinst på 43,00. Det er ikke mye, men det er en gevinst. Denne summen inkluderer ikke 149 i utbytte som jeg mottok siden det ble tildelt aksjene. På dette punktet ønsket jeg bare å komme seg ut av nærheten til breakeven i skattemessige hensyn før jeg begynner. Å se på hva jeg har oppnådd eller mistet på en handel, er bra for å lære av feil og suksesser, men det er ikke hva som vanligvis bør drive en handelsbeslutning, utenom en skatteimplikasjon hvis I8217m er nær en gevinst som blir klassifisert som langsiktig. Den viktigere avgjørende faktoren er hvor mye du kan vinne med akseptabel 8230 Kommentarer Off on Sold DIS Covered Call for FebruaryImport dine handler direkte fra din megler eller handelsplattform. Alt på en gang, lett som paj. Og hvis Tradervue av en eller annen grunn ikke direkte støtter megleren (heres listen), kan du skrive dem manuelt, eller du kan importere handler fra Excel eller en tekstfil. Når du registrerer en handel i journalen din, er diagrammer på flere tidsrammer (fra ukentlig ned til 1 minutt) tilgjengelige for din anmeldelse. Du ser selv dine buysell poeng som er markert på diagrammene, selv for bransjer år tidligere. Lag notater om handler, og se på dem senere. Skriv inn dem i løpet av handelsdagen, eller vent til senere - du får selv bestemme hvor mye du vil gjøre i løpet av handelsdagen. Lag notater om handelsdagen som helhet, selv for dager du ikke gjorde noen handler. The Journal Vis beleilig grupper trades og relaterte notater om dagen. Merk dine handler med noen koder du vil ha senere, du kan filtrere handler med disse kodene for å bore ned til akkurat det du leter etter. Se på et øyeblikk hvordan et bestemt system eller oppsett fungerer. Bruk det globale filteret til å velge bare de handler du vil se etter symbol, side, tag, varighet eller datoperiode når du har valgt et filter, du kan se journalen, handelen eller rapportene basert på bare de handler. Et sammendrag av dagen, et sammendrag av de siste ukers handelsprestasjoner, aktivitet på de siste delte handler, og til og med poeng for å handle andre har delt i de samme instrumentene du handlet de siste par dagene. Hvis du jobber med en trading coach eller mentor, kan du gi dem tilgang til dine handelsdata, og du kan til og med se kommentarer og ha samtaler med dem om spesifikke bransjer. Running PampL Charts Se de samme kartstudiene (flytte gjennomsnitt, bollinger band, ATR, etc.) som du bruker i løpet av handelsdagen, eller legg til sammenligningstabeller med en indeks, sektor eller en annen sikkerhet. Se handler PampL over tid. Og for intradag handler, se din løpende kombinert PampL for hele handelsdagen, og fremheve hvor en bestemt handel passer inn i dagen. Provisjoner og gebyrer Handler som avregnes i andre valutaer (for eksempel forex, Eurex, etc.) vil beregne PampL-data og statistikk både i sin valuta og i basisvalutaen (USD) for samlet rapportering med andre handler. Spor provisjoner og avgifter, og bytt rapportene til å bruke enten brutto eller netto beregninger basert på dine preferanser. Få et handelsregister Spar tid og tjene mer penger Å holde en handelsdagbok forhindrer deg i å handle tilfeldig og impulsivt, og miste mye penger i sin tur gjør det deg en mye mer vellykket handelsmann. Glem Excel-maler, ark og handelslogger du brukte uker med å bygge og da må du fylle ut hver dag. TradingDiary Pro er en brukervennlig handelsprestasjonsopptaker med ett klikk importstøtte, et bredt spekter av konfigurasjoner, nyttig statistikk og praktisk rapporter. De klare visuelle diagrammene vil hjelpe deg å forstå den sanne menneskelige naturen i handel, unngå gjentatte ganger å gjøre samme feil og kontrollere oppførselen din. Gi deg selv sjansen til å forbedre ytelsen din, og bli så god som du alltid har drømt om at du ville være. Utvikle den riktige strategien Kontroller handelsprestasjonen din Utvikle en vinnende strategi Er du en aktiv handelsmann som tar en rekke beslutninger og driver en rekke handler hver dag, så vil TradingDiary Pro hjelpe deg med å enkelt registrere og hente fortid og nåværende resultatstatistikk. Registrering av transaksjonene dine er like viktig som å undersøke lagerbeholdningen før du inngår handel. Hvorfor er det viktig? Ideen er å holde oversikt over hvorfor du gikk inn eller ut av en bestemt handel, hva forholdene var, og om din beslutning var riktig eller ikke, bruk denne informasjonen du kan lære av fortiden. En handelsdagbok hjelper deg med å oppdage korrelasjoner, identifisere mislykkede instrumenter, gjenkjenne dårlige beslutninger, analyser tapgainpoengene, opprettholde vellykket taktikk, forbedre strategien. Kunnskap er kraft. Et handelsregister gir deg mulighet til å gjennomgå dine feil og suksesser. TradingDiary Pro vil være din coach i din søken etter å utvikle en vinnende strategi og bli en bedre handelsmann. Kontroller deg Bekjempe dine vaner Gjennomgå handelspraksis, overvåke beslutningsmønstre og styre dine følelser. Har du noen gang vurdert en tidligere handel og lurt på hva som skjedde? Ingen av de tekniske analysesoftware, nyhetssider eller handelsseminarer kan spare deg for tid og krefter for selvbedømmelse. Er du en strategisk handelsmann eller en morsom å bli kjent med vaner er viktig for suksess. Registrering er avgjørende for å drive en effektiv bedrift, og en dagbok kan forbedre ytelsen din langt mer enn du kanskje hadde forestilt deg. Hvis du noensinne har gjort en handelsavgjørelse i et øyeblikk av spenning, og du var sikker på at du skulle gjøre det beste, bare for å oppdage at det var en stor feil, vil du like TradingDiary Pro fordi det hjelper deg å gjenkjenne disse øyeblikkene. En handelsdagbok brukes til å hjelpe deg med å forstå hvorfor du oppførte seg på en bestemt måte, og dermed forbedre din tilnærming i fremtiden. Å holde en journal hjelper deg å forstå dine motivasjoner, og bli en bedre handelsmann. 30-dagers prøveversjon Før du kjøper programvaren kan du prøve om den oppfyller alle dine krav. Prøvingsversjonen er gyldig i 30 dager og har alle funksjonene som den opprinnelige, unntatt eksport fra Capital Gains-rapporten. Bare last ned den nyeste versjonen fra Programvaresiden og etter installasjonen, følg den første veiviseren eller klikk på Hjelpestart-prøvemenyen. Vær oppmerksom på at programvaren periodisk kommuniserer med lisensserverne for å validere prøveperioden. Etter prøveperioden kan du bruke programvaren i skrivebeskyttet modus, noe som betyr at du ikke kan endre din TradingDiary Pro-database lenger. Hvis du er fornøyd, vil vi gjerne ha deg blant våre kunder. Lykkelige kunder Våre fornøyde kunder bruker TradingDiary Pro over hele verden, noe som hjelper dem til å bli en bedre handelsmann. Klienter rundt om i verden Siste artikler Slik løser du typiske Interactive Brokers-importproblemer Hvis du allerede konfigurerer Flex-spørringene basert på TradingDiary Pro, kan du fortsatt ha problemer eller bare importen mislykkes. De mest typiske problemene er følgende: Statementgenerering pågår Årsaken bak å ha to lignende setninger i 30 dager og i 365 dager er at IB ikke gir datofilter på hellip. Overordnet standard FIFO-stillingsoppgave. Standarden overfører programvaren til posisjoner ved å bruke FIFO aka først i første ut-metoden. Det første kjøpet selges først. På den annen side betyr dette at hvis du har flere handler på rad, vil disse handlene bli tildelt en posisjon. La oss anta at det er fem handler av hellip TradingDiary Pro 3.0 utgitt Hva er nytt i versjon 3.0 Nye funksjoner: Intraday support. Programvaren støtter intradag diagrammer og beregner med intradag data samt MAE og MFE beregning og to nye MAE MFE relaterte diagrammer har blitt lagt til. Redesignet historisk datahåndtering. Kartene oppdateres mye raskere enn tidligere. Programvaren har flyttet til 64 bit og hellip Slik bruker du TradingDiary Pro som en handelsdagbok Bruke TradingDiary Pro som en handelsdagbok I TradingDiary Pro finnes det flere måter å legge til notater på handler eller til og med skrive ned dine følelser i et dokument eller legge til skjermbilder til en posisjon. Posisjoner Gantt View Den viktigste journaling funksjonaliteten finnes i posisjonen Gantt visning. Utsikten består av tre adskilte hellip

Comments

Popular posts from this blog

Forskjellen Mellom Bevegelse Gjennomsnittlig Pris Og Vektet Gjennomsnittlig Pris

Alternativer Auto Trade

Forex Amerika